Barion Pixel
'24 Pünkösdi jógatábor - Kardos Zsuzsi vagyok. Jógaoktató, dúla.
Kardos Zsuzsi jógaoktató weboldala.
kardos zsuzsa, kardos zsuzsi, jóga, weboldal, fotós, hatha jóga, második került, kismama jóga, szülés felkészítés
2321
page-template-default,page,page-id-2321,theme-bridge,bridge-core-2.0.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

’24 Pünkösdi jógatábor

A 2024. tavaszi jógatábor felvételei
Kezdő jóga mentális érzetekkel

Kardos Zsuzsi

Pünkösd, bujaság mindenfelé. A tavaszi zsongásban engedtük, hogy kiáramoljanak az érzelmek. Olykor így is gyakorlunk. Sokszor a semlegességet keresve és olykor az ászanák mentális hatásait figyelve. Így volt most is.

 

Ez a pár napos gyakorlás érhető el online is számodra.

 

A gyakorlások kezdő jógásoknak szólnak, de biztosan talál benne a haladó gyakorló is kihívást. Számíts arra, hogy a gyakorlások alatt lehetnek páros gyakorlatok, illetve néha eszközre is szükséged lehet: jógaszőnyegre, takaróra, párnára, hevederre, esetleg jóga téglára.

 

Tudd, hogy a gyakorlásokat saját felelősségre végzed.

A tábort tartja: Kardos Zsuzsi. A gyakorlatokat bemutatja: Nagy Tamara

Ha kérdésed lenne a felvételekkel kapcsolatban, szívesen válaszolok rá. Keress fel bátran! Jó gyakorlást!

MIKOR ÉS HOGYAN GYAKOROLJ?

Teremts csendet és nyugalmat magadkörül. Kapcsold ki a telefonod! Vedd elő a szőnyeged és készíts elő egy sima felületű pokrócot, ha lehet egy meditációs párnát az ülésre, ha nincs, akkor bármelyik vastagabb könyv megteszi. Ha van valaki a közeledben, aki segíteni tud a páros gyakorlatokban az szuper. Ha a tábor ritmusában gyakorolnál, akkor az lenne a legjobb, ha tudnál reggel 7.00-től gyakorolni, ami után rögtön reggelizz meg! Majd a következő gyakorlást időzítsd 10.30 körüli időpontra. Utána ebédlj meg! Majd gyakorolj délután kb. 16.00-tól. A vacsora után pihenj, és térj korán ágyba, hogy kipihent legyél a következő napi gyakorlásodhoz. De persze beoszthatod a gyakorlásokat teljesen szabadon is. Ha még nem vagyok rutinos gyakorló, akkor olvasd el ezt a bejegyzésünket, amit kifejezetten kezdő jógázóknak szánunk!

MIT, MENNYIÉRT?

  • 10 felvétel. Picit kevesebb, mint 800 perc gyakorlás kíváló hang és képminőségben.
  • A 10 videóból 2 kifejezetten pránajáma gyakorlatokat tartalmaz.
  • És egy harmadik segít a természethez való kapcsolódásban, a szemlélődő tudatosságban, stresszoldásban.
  • 7 videó fókuszában pedig az ászana gyakorlás és a relaxáció áll, több páros gyakorlattal.
  • A videókat a megvásárlás után 14 napig éred el.

A CSOMAG ÁRA

19.000.-

FORINT

GYAKORLÁSOK

Az alábbi felvételekhez csak előfizetés után tudsz hozzáférni a gmail-es fiókoddal való belépés után.

HELYES TESTTARTÁST SEGÍTŐ GYAKORLATSOR

1

A felvétel első 16 percében a 2024-es pünkösdi táborhoz kapcsolodó bevezetőt hallgathatsz meg. A gyakorlás ezután veszi kezdetét. Célja a helyes testtartás általános javítása. Sok domborításra és homorításra számíts! Ha egy könnyed átmozgató gyakorlásra vágysz, akkor ez a videó jó választás lehet számodra. Ezen a gyakorláson már hangolódunk arra, hogy az ászanák mentális hatásain legyen a fókusz.

 

A videó teljes hossza: 92 perc

GYÖKEREK, TÁPTALAJ, JÁTÉKOSSÁG

2

Ebben a gyakorlásban a gyökérekkel foglalkozunk, miközben ismerkedünk a tadászana, a vriksászana mentális hatásaival. Majd tovább haladva gyakoroljuk a nirlamba ekapada uttanászana gyakorlatát. A délutáni órát pár további játékosabb idegrendszert harmonizáló testhelyzettel és egy egyzerű relaxációval zárjuk.

 

A videó teljes hossza: 101 perc

PRÁNAJÁMA GYAKORLÁS I.

3

Ahogy minden nap ébredni kellene. Így mozdulunk. Lágy mellkasnyitó gyakorlatok után a teljes jógalégzéssel lélgezünk. Majd finom energetikai gyakorlásokat végzünk. Az óra a váltott orrlyukas légzéssel zárul.

 

A videó teljes hossza: 61 perc

ÉBERSÉG – HÁTRAHAJLÁSOKKAL

4

Puha napüdvözletekkel indulunk. (Ekkor a táborban már túl vagyunk 108 ilyenen.) Pár fekvő hátrahajlítással haladunk a dhanurászana felé, melyet páros segítséggel végzünk a falak támaszával. A levezető gyakorlatokat légzésimaginációs relaxáció követi.

 

A videó teljes hossza: 95 perc

KÍVÁNCSISÁG A CSAVARÁSOKBAN (AVAGY JÓGIK ÉS KUTYA A PATAKPARTON)

5

Újra állásból indulunk. Alapászanákból haladunk a csavarás felé. Utkatászana, parivritta utkatászana és tovább a maricsjászana felé. Kíváncsiság, kíváncsiskodás kifelé. Az óra fizikai gyakorlás része – mint sokszor a stúdióban is – gátizom tornával zárul. A felvétel utolsó 10 percében tábori egyeztetés történik.

 

A videó teljes hossza: 95 perc

PRÁNAJÁMA GYAKORLÁS A SZABADBAN

6

Finom érzetfigyelés után álló mellkasnyitással készítjük fel a testet a további légzőgyakorlatokra. Majd haladunk tovább a “ha légzés” gyakorlatával, ami lágy üvöltözésbe csap át a tavaszi domboldalon. Nem vicc. Így volt és teheted gyakorold Te is így! A reggeli szemlélődésünk tárgya most a természet és persze az orrnyílás is. Most is a váltott orrlykas légzéssel zárjuk a reggeli pránajáma órát.

 

A videó teljes hossza: 41 perc

KÖNNYED BEMELEGÍTÉS, INTENZÍV(EBB) GYAKORLÁS

7

Ez az óra ülő testhelyzetben történő átmozgatással indul. És aztán többször is előre lép a bal láb. Figyelünk kifelé, belfelé. Figyeljük magunkat és a mentális érzeteinket többek között adhomukhasvanászanában és a virabhadrászanákban is. Az óra egyszerű relaxációval zárul.

 

A videó teljes hossza: 93 perc

PASSZÍV REKREÁCIÓ + KONTEMPLATÍV VÁLASZ KERESÉS

8

Mielőtt páros gyakorlatokkal segítünk egymásnak az ellazulásban, még érkezik egy-két fogalom, ami a gyakorlás mentális hatásait fürkészi. A kontemplatív válasz keresés az 52. percben indul.

 

A videó teljes hossza: 84 perc

REGGELI PRÁNAJÁMA GYAKORLÁS – INTEGRÁLT GYAKORLÁS I.

9

A teljes jógalégzés után újra finoman nyitjuk a mellkas területét. A bandha gyakorlatok előtt pedig az udzsáj légzés kerül a fókuszba.

 

A videó teljes hossza: 86 perc

FIZIKAI GYAKORLATOK – INTEGRÁLT GYAKORLÁS II.

10

Rövid aktiváció után – már elengedve a mentális fókuszt – haladunk a trikonászana felé. Az óra rövid relaxációval zárul. Majd figyelünk befelé, kifelé, befelé, kifelé, kifelé… A felvétel utolsó pár percében a tábori zárást hallgathatod meg.

 

A videó teljes hossza: 56 perc

A fenti felvételekhez csak előfizetés után tudsz hozzáférni a gmail-es fiókoddal való belépés után.

Ezek a kezdő online jógagyakorlások engem érdekelnek! Belevágok!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás